Pasukan SK Semban di Karnival ASAT 2009 Daerah Padawan

Wednesday, October 14, 2009 / Posted by Samsol /

Sedikit tentang KARNIVAL ASAT 2009 dianjurkan oleh Pejabat Pelajaran Daerah Padawan berlangsung dari 12 hingga 15 Oktober 2009. Disertai oleh sekolah-sekolah rendah berasrama harian sekitar Padawan A dan B.


SK Semban menghantar 13 orang peserta 10 darinya daripada pasukan bola sepak , 2 pidato dan seorang nyanyian solo. Aku diberikan tanggungjawab untuk menjadi pengiring kepada peserta- peserta pidato dan nyanyian solo

Kejohanan ini menyaksikan pasukan kami memang bersemangat besar untuk menang. Tetapi apakan daya akibat terlalu kesuntukan masa dan latihan hanya pada peringkat awal sahaja.

Keputusannya ialah pasukan bola sepak sekolah hanya mampu mendapat tempat ke-4 manakala pidato dan nyanyian tidak mendapat sebarang hadiah.

Walau bagaimanapun sebagai seorang guru novice seperti saya, pengalaman amat penting. Dan saya berazam untuk menjadikan pengalaman tersebut sebagai batu loncatan kepada saya agar berusaha dari awal untuk memberi latuhan kepada murid saya kelak.

Labels:

0 comments:

Post a Comment