Update blog Dah Start

Friday, October 09, 2009 / Posted by Samsol /

Alhamdulillah hari ini selepas masuknya waktu Maghrib sudah 21 hari Ramadan 1430 Hijrah melabuhkan tirainya. Dan sudah hampir 20 hari pula aku tidak "menaik harikan" (update) blog aku ini.


Kekangan kerja sebenarnya menjadi penghalang untuk update. Dan juga kedatangan tetamu di hari raya (sepanjang hari 1-7) membuatkan aku sibuk melayan mereka sehinggakan tiada masa untuk menyentuh komputer terlalu lama.

Pada hari ke-8 pula aku terus balik ke sekolah( sehingga hari ini school net belum lagi dibaikpulih setelah rosak hampir setahun) dan tiadanya kesempatan untuk info terkini di dunia siber.

Pada minggu hadapan aku mengambil CRK untuk temuduga SPP dan juga on duty dalam ASAT. Jadi ada jugaklah masa untuk update blog dan juga FB aku.

Jadi diharapkan dengan entry terbaru dapatlah aku berkongsi cerita sepanjang seminggu "on call" itu dan juga peristiwa yang berlaku semalam, esok dan hari ini.

Labels: , ,

0 comments:

Post a Comment